CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 16, 2009

kembali lagi

hello... ":D
its been quite long me tak update my blog ni...
hoho..
so far my life jadi kelam kabut sangat..
maybe cause i dah nak final....
next week i final...
i have 2 paper to sit for
so tak lame la my final tu..

im still working with my part time job....
rase sayang pade FBA staff at setia alam...
yelah, mereka banyak bagi tunjuk ajar to me...
especially kak gee...hehehehe

so, starting today, im gonna be transfer to AEON bukit raja klang
agak jauh dari ruma berbanding dgn yang kat setia alam tu..
hehehe

me and bibee baik-baik sahaje
cume he too busy with his part time buisness
sayang, i always love you!!

ouh ya!!!
lately niey
rase chenta terhadap umi makin bertambah
i felt pity on earth
because, u know...jerebu meh...sane-sini
area shah alam je mcm teruk je i tengok...
mane tak nye
just imagine la betape dahsyat nye global warming
ade 1 day tu...asyik lihat bomba di jalanan...
huhu...
beberape kawasan terbakar dengan sendirinye...sedih tau!

so, to people out there
please la bersame -same lah kite menjage bumi ini...
kalau bumi dah rosak, korang jugak yang susah nanti...
think about it!
and jage la kesihatan anda
saye demam ni
hahahahhaa

to all unisel's students out there
good luck on your final exam
do ur best
wish me luck dear

1 kumint:

redfingger

nice blog u ve...i follow u...dun forget 2 follow me back ya...!!:-) www.myredfingger.blogspot.com

Post a Comment