CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, October 19, 2009

kawan haram

mood: marah!!!

hey you all...hurmmm..today kan awien rase amat marah sangat-sangat..ade la guy niey mulut macam gampang je..fitnah awien macam-macam...sangat sedih when dapat tahu kawan buat macam ni...cerita nye begini...guy ni buat cerita yang awien ni konon nye minat pada lelaki yang bergelar suami orang...fuck off la wey...ingat awien ni kemaruk sangat ke laki orang..hurmmm..im still young and my perjalanan hidup awien masih panjang lagi..
to that guy, thanks a lot la buat cerita yang mengarut-ngarut ni...after this kecoh lah kat semua orang..yang awien ni syok kat laki orang...ya ng buat panas hati awien lagi...that guy buat cerita yang beliau pernah meniduri awien...(hey, kalau kaw offer aku date dgn kau pown belum tentu aku nak lah wey...kau ingat kau hot??!!!!) and yang paling tak sangke...that guy cakap yang my besties A pown penah tidur denagn awien...hey budak stoning!!!kau ingat aku ni bitchy ke????
aku tahu lah aku hot and kau tahu aku takkan pandang kau...so jangan la buat cerita yang ntah pope...pelik la knape kau buat macam ni...agak nye nak aku melutut depan kau kut...sorry okay!!!!tu bukan aku la if aku nak melutut dengan kau...pemfitnah yang sangat-sangat bodoh...

semoga kau hidup dalam kegelapan wahai mat pit!!

0 kumint:

Post a Comment