CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 8, 2009

hempedu memang pahit

mood: mabuk lagi..hahaha


kelmarin:

we all lepak di tanjung harapan..memang harapan la kan..huhuhu...we all ber stim-stim boat..hikkkk..memang layan la..lagipun mase tu masing-masing lapar...then we all lepak and borak-borak...mase tu think about what are we gonna face to pada mase akan datang...and he ask me again for the more than 10 times, "ape eh hubungan kite??"..then awien pun macam malu lah...the he says "kite couple lah bucuk"...he said that we can go further..and hubungan kite mungkin lame...he calls me bucuk and i call him hunn...no one pernah panggil awien bucuk...huhu...he's sweet...manis sangat...the way he act..the way he talk..i likee!!!i love him more than my self...

semalam:

he promise to balik kerja same-same...but then he go to somewhere else because ada hal...i was like very worried lol...then after that he head up to my house..to see me...i never expected yang depan rumah awien jugak lah kite berpisah...dia terpakse tinggalkan awien atas sebab-sebab tertentu...demi kebaikan masing-masing...i was like oh my god..why these happen to me...tonight pulak tu...memang sangat perit..he ask for forgiveness...i dunno what to say..becuse awien macam mangse keadaan pun ade..memang parah..but i knew, he was like macam terpakse..i cant see him crying...it so touchable...we all cry same-same...i said that im gonna wait for him..for the rest of my life..i never met guy like him..like to gigit-gigit me...picit hidung awien till turns to red colour..that was precious moment of me and him..even we all just 3 days bersame...awien tak pernah rase pahit macam ni...sangat sedih...i cant say it anymore...

hugs and kisses for u abdul razak

0 kumint:

Post a Comment