CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 3, 2010

saya suka nombor 7

mood: glad


Kate Dr. Fadzilah Kamsah (ayah syazwan)
Ni senarai sifat orang yang lahir bulan Julai. Banyak jugak lah yang sama dengan sifat aku.

  • Sangat seronok didampingi
-memang lah seronok didampingi.(saye suka *_*)
  • Banyak berahsia dan sukar dimengerti terutama lelaki
-ade jugak lah berahsia.Memang suka berahsia
  • Agak pendiam kecuali dirangsang
-saya tak pendiam (tipu ni..hahaha)
  • Ada maruah dan harga diri
-mesti lah ada :)
  • Tak suka menyusahkan orang lain tetapi tidak marah apabila disusahkan
-no comment tentang yang ni. Ade kena lah
  • Mudah dipujuk dan bercakap lurus
-yeah! kadang-kadang je okayh!!
  • Sangat menjaga hati orang lain
- Kena lah jage hati orang.kalau tak, macam mane orang nak jaga hati kita :)
  • Sangat peramah
-Absolutely right!!!Aku ni peramah. Sampai kan orang yang tak kenal pun boleh close dengan aku. Tak salah kan :)
  • Emosi sangat mendalam tapi mudah terluka hatinya
-Gelak-gelak jugak. Tapi emo tau :(
  • Berjiwa sentimental

  • Jarang berdendam
-Buat apa nak berdendam. Bukan dapat apa pun. Kan elo if baik-baik dengan semua orang
  • Mudah memaafkan tetapi sukar melupakan
-yang ni memang. Sape buat taik dengan aku memang lah dimaafkan tapi sampai mati aku ingat. Memory ni kuat sangat.hahaha
  • Tidak suka benda remeh-temeh

  • Membimbing secara fizikal dan mental

  • Sangat peka, caring dan mengasihi serta penyayang
-Betul betul betul
  • Layanan yang serupa dengan semua orang
- Kalau dah kawan tu memang lah layan semua sama je. Lain lah pakwe :)
  • Tinggi daya simpati

  • Pemerhatian yang tajam
- Hah!!memang tajam. Try lah tipu aku. Aku boleh detect :)
  • Suka menilai orang lain dengan pemerhatian
- Kadang-kadang je
  • Mudah dan rajin belajar
- (ye ke???)
  • Suka muhasabah diri

  • Suka mengenangkan peristiwa atau kawan lama
-yeah!!aku mudah kenang cerita yang lama. Rindu kat kawan-kawan tak terperi :(
  • Suka mendiamkan diri
- Yang ni tak sama dengan aku
  • Suka duduk di rumah
- memang lah. Duduk rumah sebab tak tahu nak ke mana
  • Suka tunggu kawan tapi tak cari kawan
- Tipu lagi!!!
  • Tak agresif kecuali terpaksa
- Not me!!!
  • Lemah dari segi kesihatan perut
- Ade sangkut paut dengat sakit aku lah :(
  • Mudah gemuk kalau tak kawal diet
- hahaha...terbukti ni
  • Minta disayangi
- Sape yang tak nak disayangi angkat tangan??
  • Mudah terluka hati tapi lambat pulih
- Memang betul sangat ni
  • Terlalu mengambil berat
-Pakwe kite kate kite terlalu ambil berat
  • Rajin dalam membuat kerja

Yang mane yang aku bold kan tu ah sifat aku. Tak dinafikan lagi :)

1 kumint:

RastaMat

70% same ngan aku..
setuju...

Post a Comment