CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, April 17, 2010

bila handphone berbunyi lagi, saya sangat suka :)

mood: teruja

seperti yang anda dapat baca, mood saya pada kali ini sangat teruja kerana dapat bersua kembali dengan benda yang di panggil handphone. walau pun phone ini ade antena (gile lah, kuno!!!hahaha..) jenama samsung true i color.(ade color ok!!) hanya sementara tetapi saya amay teruja kerana dapat berhubung dengan dunia luar setelah beberapa hari jari jemari saya tidak menekan nekan punat handphone.

Now i know how it feels bila handphone tiada. Aduh! tak dapat saya bayang kan tiba tiba satu hari nanti kita semua hidup tanpa handphone.(rase nak mati kut) Gila sengsara di buat nya takde handphone ni.haih!! nasib lah adik saya ada koleksi handphone yang banyak. boleh pinjam satu untuk sementara ni.

I'm wondering...phone ape eh yang nak di beli sebagai ganti phone yag dah rosak tu? blackberry kah? apple iphone 3G 32GB kah? atau just phone yang warna kuning hital yang atas ade torch light tu je? (bak kate hunny saya lah) if pakai phone camtu, orang nak curi pun fikir 2 atau 3 kali.hehehe. Tengok je lah phone apa yang akan dibeli nanti. tak sabar sungguh. tapi kena lah kumpul duit dulu. tak nak lah mintak kat FAMA because if i've done anything wrong, maka dengan itu, phone yang diberi kan akan ditarik kembali..haish!!sebab tu saya suka beli apa sahaja dengan menggunakan duit saya sendiri :)


1 kumint:

bangibookseller

Books for you and yours...
http://bangibookseller.blogspot.com/

Post a Comment