CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 17, 2010

lama tidak kedengaran

sudah sekian lama tak mengupdate belog saye ini...huhu. agak busy ya di situ. huhu. mostly busy dengan kerja. kadang kala kerja dengan seronok but sometimes datang lah si pressure yang mempressure kan saye. ape nak buat kan. kita ni orang bawahan je. tak dinafikan kerja shift pagi di starbucks memang sangat sangat mencabar. godaan banyak wey. ade pulak lah kan customer ni suruh test air dia. hadoiyai uncle!saye puase meh...hehehe

oh ya! hari ini sangat gembira sebab dapat berbuka dengan yang tersayang lagi tercinta di Nando's di bukit raja right after work. memang best lah sayang date hari ini. saye enjoy the moment. thanks sayang.

lepas dating pergi singgah di starbucks semula. sangat kesian pada partner partner sebab tak cukup partner..huhu.. ade yang M.I.A pulak lah kan. yang si M.I.A ni bakal dibuang sebab dah selalu buat hal. so kepada sesiapa yang nak kerja di starbucks drive thru let me know. if korang rase korang layak sile lah :) (promote nampak cik awien)

so tadi tolong diorang closing. yeah!pastry case...saye mengadap anda hari ni. banyak ffod pulak tu. nasib baik okay je buat. tak bergaduh dengan pastry case ( sebab hari tu saye gadoh dengan price gun..dia sangat degil!haish )

0 kumint:

Post a Comment