CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 6, 2009

cosmetic's lover

Who's cosmetics lover???
please read this!



Wednesday yang lalu (4 march 2009), MAC cosmetics malaysia launch new product...iaitu "Hello Kitty Edition"...gile sangat2 when look at their stuff!!! Makes me crazy...cute2 belake... :))


Hari tu memang unexpected...i ingat kan my aunt just fetch me di unisel untuk teman kan die shopping cosmetics di MAC Mid Valley. i pown ikut je la...waaa....dalam kereta baru my aunt says to me yang ade event MAC di Mid Valley.

So, di sane i met celebrities and media...huhuhu...ade Dynas, Sazzy Falak, Aishah Sinclair, Zizan Nin, Syafinaz and many more...waaaa...i sempat talk2 with Aishah Sinclare yang sangat adorable..hikkk!!!!! I admit, die tak sombong taw.... :))

So, mase entry the party, i got goody bag..hehehe....kiut3...sebelum balik juge i sempat grab 4 balloons Hello Kitty....overall, stuff Hello Kitty Edition memang sangat kiut and color stuff tu pown cam best taw...so grab it one...i da ade...korang????ape tunggu lgi...jom shopping!!!!


this is the goody bag yang i dapat...kiut kan?? :))

hehehe...lipstick version Hello Kitty :))


thiss too!! :))

my lipstick color code: cute-ster

hehehe...i got this too!! ;))

its written there: MAC Hello Kitty
by,
awien

0 kumint:

Post a Comment