CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 22, 2009

mari merepek

helo semua!!! :DDD

sudah sekian lama aku tak update blog ni..hoho...makin hari makin busy la...

ouh ya!!untuk pengetahuan korang, sekarang aku dah ade keje part time....hehehe...saje je nak keje...at least dapat la income masuk kan...dari pada aku duduk ruma je...bosan tau!!!sudah 2 hari aku bekerja....kerja kat kenny roger's je..hehehe
well, my study so far okay..tadi baru habis first test in new semester...whoa!!!okay la..not bad la soalan tadi...tapi overall dapat la jawab...cume tataw la tepat ke tak...hikkkkk
now sudah masuk minggu ke-4 dah...huhu...sekejap je da minggu ke-4...i have another 3 weeks to go..then final exam...patu cuti kejap je...tak silap aku 2 minggu je kut...waaa.kejap je...then yang paling best, dah masuk semester ke-3..yahoo!!!

now aku ade di library unisel yang maha 'kaya' dengan buku-buku yang agak 'menarik' yang pernah aku jumpe...hahaha...(aku dah mula merepek)...so actually aku tengah tunggu my bibee ni...nak ke klinik bab aku pregnant...hahahaha...tak lah..sebab bos aku suruh suntik typhoid..hoho...hope tak la sakit...

semalam kawan dari UiTM call, iaitu Farhi...dia just tanye kabar and nk inform result dia semester lepas...congratulations to Farhi, Alya, Kak Shima, and semua la kan yang awien sayang ni...hahahha...Farhi kate dia bakal jadi Presiden Microbiology di UiTM. Siap suruh aku attend ape-ape aktiviti yang bakal mereka anjur kan nanti..hehehhe...VVIP lagi taw....ouh ya!kate Farhi, budak2-budak yang agak poyo mase aku kt UiTM ritu makin macam kanak-kanak tadika je..huhu...sikit-sikit nak gaduh...ntah pape nath...tu lah yang paling aku tak suka...aku ni kawan je dengan semua..tapi kalau dah orang yang macam sombong je...sombong aku double la dari dorang tu..hahahah

huhu...
okie la...sampai sini dulu la update dari aku...pape yang best nanti aku cite lagi...
chow!!!

0 kumint:

Post a Comment