CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, April 8, 2011

Seram

Amagad!!! Semalam berlaku sesuatu insiden yang selama ini, bila insiden tu di lakonkan di television, saya akan terfikir "ye ke if ade hantu,lampu akan padam nyala padam nyala tak tentu pasal and tidak konsisten??"

So, yesterday dalam pukul 3 pagi. I was on phone with my lovely Ajak. Then tiba tiba bilik saya gelap semacam. Oh ya! F.I.Y my room akan dapat reflection cahaya lampu dapur luar.kira terang sikit la. Tak lah gelap gelita.

Okay! Now sambung balik. Yess!! Bilik saya gelap semacam. Then terang balik. Agak dah lama terang, akan padam balik. Then, padam terang padam terang laju laju tau. After that, padam terus gelap. Semua orang masa tu tengah mimpi yang entah apa apa. *saya je tak dapat mimpi.

Lepas tu, saya rasa semacam. So, report lah pada Ajak yang kebetulan on phone. Dia cakap, maybe lampu rosak. Lepas saya cerita, dia diam and cakap "baik awak tidur cepat". Tiba tiba!!! Lepas je Ajak cakap macam tu, lampu tu terus menyala balik and tak padam padam. Serious takut!! And now, it happen again :(
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

0 kumint:

Post a Comment