CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 23, 2010

Dua hari

mood: much better..*sigh!!!*


Sebaik sahaja saya pulang ke rumah, ayah bertanya kan soalan kepada saya.."Ke mana kah anda menghilangkan diri untuk dua hari".Lantas saya memberi kan jawapan," hilang kan diri sebab dah naik bosan duduk kat rumah all alone je.Asyik tak ada orang je kat rumah ni"

Now here i am, creating new post for you guys.I have so much problems.all of them datang sekali serentak macam kepala ni kena timpa dengan batu yang amat berat.huhuhu... Masalah-masalah tersebut telah saya atasi dengan penuh kesabaran. Kuat kan semangat saya dan terus maju ke hadapan.

Last night, i asked him to let me go.But he didnt want to do that. He want to be with me no matter what happen. Yeah!!its not easy for my heart to let him go.but i have to..i have to let him go..Deep inside my heart, i'm still loving him. But what can i do if he always cheating on me. should i give him a second chance? yeah!thats what i do..i give him a second chance to make me trust on him again.

Yesterday, i give a call to a girl who has crush on my boyfriend. She seem so nice to me and admitted that she likes my boyfriend. So we just talk and talk and talk. I told her to go with my boyfriend and i will move on.. i want to do so but my boyfriend wont let me to move on. So i give a try for our relationship and hoping that we will not facing such a difficult and complicated problems again.

So now, I decide to stay with him and just go with the flow. He said that he really loves me. But i just wait and see. Is there any changes or not. Adakah dia akan berubah seperti Ajak yang saya kenal masa mula-mula dulu atau Ajak yang berlaku dingin terhadap saya. Saya nantikan perubahan yang dijanji kan oleh beliau. He said that, "kita boleh give a try and buat kan kepercayaan itu datang kembali"..okay dear, im waiting for the "kepercayaan" yang you katakan itu.

Bila difikir balik, memang lah bodoh saya ni nak lepas kan orang yang saya sayang. Tetapi, saya lebih rela melepaskan lagi-lagi when dapat tahu ade orang jatuh cinta dengan nya. Betul kata Ajak, saya cepat give up dan ini membuatkan Ajak patah semangat untuk cuba memperbetulkan hubungan kami. Pada saya, saya tak give up, cuma saya tak suka rebut-rebut lelaki. Lagipun bak kata pepatah," Kalau sayang, dilepas kan"...tap ajak nak dengan saya. He happy when with me, jadi saya tak tinggalkan dia..

0 kumint:

Post a Comment