CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 21, 2010

penunggu di Kenny..(hantu)


mood: okay okay saja!!



Hari yang agak membosan kan..Last night im didnt sleep at all..All night long let my FB kept online..(padahal tak layan sangat pun ape jadah semua notification yang masuk..hahaha)..Subuh-subuh lagi entah ape la mimpi aku, terus ke dapur and buat sepah..hahaha..menu sarapan pada hari ini adalah cekodok ye tuan-tuan and puan-puan..bersama air teh o panas...sedap weh..hahaha...


Memandangkan tiada ape yang menarik untuk dilakukan lagi..so aku head up to my kekasih punya ruma lor..Kejut-kejut dia supaye bangun mencari rezeki...Rajin sungguh dia bekerja..hehe...Jam 0830 pagi bertolak dari ruma nya and head up to Jusco Bukit Raja..Yelah, nak hantar laki pegi cari rezeki..biase lah..demi masa depan kan..anak-anak belum lagi ye..hihi..


Selepas itu terus pulang ke rumah and apa lagi....TIDO!!!!Sampai pukul 1300 adalah satu panggilan dari insan yang kusayangi..cewahhh!!kate beliau, "sayang, bangun-bangun dah pukul satu ni. buat ape yang patut masak ke ape ke"..maka saya,norazwin bergegas bangun and tak mandi lagi terus pegi masak kat dapur..hehe..sambal sotong menjadi hidangan tengahari..tapi aku tak makan pun..entah and tak tahu lah kan atau memang dah jadi lumrah aku, bile aku masak, aku takkan makan..mungkin sebab dah rase kenyang mase main masak-masak kut..


Then, ouh!!blankkk!!!_________________tak tahu nak uat ape lagi..dia tak call lagi suruh fetch pukul brape...lambat sangat la nak tunggu dia call...Terus bersiap-siap ke Jusco Bukit Raja...Sampai je kat Jusco terus masuk ke Kenny Roger's Roaster..menyemak sebentar di Kenny.Lagi pun dah lame tak jumpe kawan-kawan kerja.rindu pula rase nye..entah berape lame lagi lah nak standby mode je kerja ni...haish!!!And now here i am...still waiting and waiting and waiting..smpai lebat bulu kut...hahahah.tunggu Ajak ni berapa lame daaa...Sejuk dah kat Kenny ni...That's all update for this moment..will update soon!!!

0 kumint:

Post a Comment