CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, July 3, 2010

Good handling pal

Today I ke class food safety handling. Congratulation awien because tak tidur from last night till now. Yeah baby! I dah macam ikan emas dah. Yelah! Ikan mane tidur kan.hehe

Oohhº°˚˚°ºOohhº°˚˚°ºOohhº°˚˚°º ya! Class tadi totally membosankan and ngantuk gila. Sebab tak macam first class ritu. Yang ni more to fact and I should listen and focus on it. Bukan nak tunjuk pandai nak focus focus bagai. But wajib dengar because after class terus ade test. 2 test pulak tu. Pening jawab soalan. Yang penting tak tiru ye! ‎​Нɑнaнɑ=Dнaнaɑº°˚˚°º≈===º°˚˚°º≈hahaº=Dhaha=º°˚


So, I did well in test tadi. Dah la ade subjective je yang banyak. Nasib baik lah dalam ngantuk ngantul tu stii dapat tangkap lagi ape yang dipelajari.

Now dah settle dah about class ni. My mind sekarang ni excited about tomorrow. Can't wait dear. I can't wait anymore. Tomorrow kite have fun together eh sayang. ;)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 kumint:

Post a Comment