CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 13, 2010

Best nye bile diri di pamper..awww!!!!baik di pamper oleh boyfriend atau di pamper oleh SPA SCRUB BODY SHOP. :)
Rasa nyaman sekali. Baru lah senang nak tido. Rasa penat pun hilang entah ke mana.

Risau lah kesayangan saya demam panas. Tapi dia still kuat bekerja. That's my kesayangan. Salah satu sebab dia adalah kesayangan saya, sebab dia kuat bekerja. Dari membazir masa. But bila tiba girlfriend malas dia datang, dia memang cukup malas.hadoiiii!!!

Hari ini merupakan hari kedua. J CARD DAY di Bukit Tinggi. Saya dan kawan-kawan nak serang nya esok. Sudah lama tidak berkeliaran bersama rakan-rakan. Siapakah rakan itu??? Nantikan jawapan nya. Hehehe

Saya tak tahu nak membebel apa lagi. Tambahan, mata saya sudah layu sebab terlalu seronok di manja-manja. Tido dulu ya!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 kumint:

Post a Comment