CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, May 1, 2010

kenapa dengan awien?

4 tanda-tanda yang saya alami:


1. tiga hari berlalu. Toilet merupakan kawan baik saya buat masa ini. *hai toilet, terima kasih sudi berkawan dengan saya*. dalam masa sehari lebih sepuluh kali saya datang menemani awak kan. Kalau tak kerana perut ini, saya tak kan kawan rapat dengan awak wahai toilet.hahaha

2. Demam pula seram sejuk, ada masa badan sangat sejuk. kang tetiba panas pulak. Bak kate Hunny, "awak ni demam ke ape yunk?". Pelik betul demam saya ni. Kejap kang badan sejuk meremang sampai kulit dah macam kulit away yang dah tak ada bulu. Sangat tak faham dengan situasi badan saya ini.

3. Lagi tak faham kenapa saya perlu muntah-muntah, loya dan pening. muntah tu lah yang membuatkan saya lebih akrab dengan toilet.huhuhu. Letih lah nak guna tenaga keluar kan bahan dalam badan. Sia-sia je saya makan dalam masa tiga hari ni. Yelah , semua nya keluar balik. kan dah membazir. baik saya tak payah makan je.

4. Pening-pening. Memang pening. rasa macam nak hentak je kepala ni. tak tahan sangat-sangat. Kenapa ye saya begitu?

0 kumint:

Post a Comment