CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 19, 2010

Pening..eh!perempuan jalang lah

Pening kepala! Pening kepala! Aduh! Sakit kepala ku. Abob kate "awien, makan lah panadol. Nak aku sumbat kan ke?" Erkkk...no thanks!

Let's discuss about topik when somebody stole your husband. Saya post entry ni sebab perkara ni menjadi jadi lah dalam relative besar saya. Tapi bukan family tercinta saya.

1. Seorang isteri masih sabar bila dapat tahu si suami mempunyai teman wanita. Ramai pulak tu.

2. seorang isteri ini masih sabar dengan sikap si suami yang sentiasa tidak berduit apabila diminta membeli susu anak nya sendiri.

3. seorang isteri masih lagi bersabar bila dapat tahu cerita tentang si suami bersama dengan perempuan lain. Sedangkan jika saya di tempat nya, sudah tentu perasaan malu melonjak lonjak sampai tak tahu mane nak sorok muka yang rasa nya tebal macam kulit buaya.

4. Si isteri masih bersabar bila mendapat tahu si suami bercuti ke luar negara bersama perempuan lain. Sedangkan sebelum pergi, suami cakap dengan isteri "sayang, abang out station lah".

5. Seorang isteri masih lagi bersabar bila mendapat tahu si suami tela meniduri teman wanita nya itu. (Kalau saya dah upah orang suruh rogol perempuan tu)

Lalu si isteri ni membuat keputusan untuk berjumpa dengan perempuan tersebut. "Kalau adik nak suami akak ambil lah. Akak dah minta cerai tapi dia tak nak lepas kan".

Tetapi, perempuan tu memberi feedback yang macam maha karya gampang sekali. Nama je bertudung and sembahyang tertonggeng tonggeng tak ingat tapi ada affair dengan laki orang. Memang saya tak repect perempuan macam ni. Bagi feedback dengan memaki hamun isteri orang ini. Ada ke patut????

Kepada perempuan berkenaan. Nasib baik lah aku ni orang luar. If aku kat tempat orang yang menanggung ni memang aku dah libat kan family kau. Siap lah kau lepas ni. Kalau aku nampak kau kat luar atau kat mane mana. Aku tak segan silu lah nak jerit "perempuan ni lah yang ada hati nak rampas suami orang. Dah tidur pulak tu. Lepas tu tak malu pulak tu maki hamun bini orang."
Ya! Norazwin tak segan silu nak berbuat demikian. Ingat lah perempuan oi. Aku cam sangat muka kau. Hahaha
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 kumint:

fifi

haa, babe,
ape cite ni???
-_-'
perempuan tu pun adoyai.
die suke kat laki org, oke, kdg2 benda mcmni kte takboleh control, siapa nk jd number two kan, tp knp die nk maki 'the lawful wedded wife' pulak?

wiwin samsudin

sebab dia rase yang si suami tu tak ade girlfriend lain selain dia
padahal ramai lagi
yg si isteri tu dah give up
sebab dah banyak kali same things happen since anak pertame lagi tau

Fifi Hanie

lelaki sekarang, OH!

wiwin samsudin

oh memang
sudah married pon masih begitu
hish hish hish

Post a Comment