CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 23, 2010

Happy hour

Follow up entry saya yang bengand sebelum ni. Pada petang nya saya keluar dengan kawan netball yang bernama elly. At least rasa seronok and happy even tak dapat ke kajang siang tadi.

Mula mula macam mati kutu je nak ke mane. Then, we all ambil keputusan untuk loitering around jusco bukit tinggi je lah. Firstly, we head up to big apple. tunjuk je yang mane we all nak.

Lepas dah puas buat doughnut tunjuk, we all head up to mcd. Bukan main banyak lago order. Yang makan dua orang je. Tapi order macam 4 orang makan. Haih! Jenuh nak menghabiskan.

Tak lame lepas tu call kak liza offer dia nak burger tak. Tapi lepas tu dia show up and lepaking dengan we all. Sembang sembang dan sembang sampai lah buka cerita bout status andartu. Then she ask me to watch movie andartu terlampau dengan kak liza. Saya pun on je lah ;)

Sementara kak liza beli tiket and wait for the movie, saya hantar elly pulang. Nasib baik rumah dekat je.‎​‎​ЂέЂέЂέ. Then back to jusco and watch movie. Keseluruhan movie tu ok lah jugak. Tapi kenapa haliza misbun agak sexy in that movie? But kinda ♥ her style anyway ;)

Lepas je tengok movie, idea bernas kak liza mengajak pergi berhibur sekali lagi. Yes! Saya memang suka berhibur. Lagi lagi ketika tense itu datang. Kali ni we all berhibur dengan cara melalak iaitu karaoke. Hehe. We all pergi 4 orang lah as usual. Me, my boyfriend, kak liza and her boyfriend ;)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

0 kumint:

Post a Comment